środa, 26 września 2007

A nie mówiłem?

        Wspomniałem, że wielkimi krokami nieubłaganie zbliżają się wybory więc politycy miłością wielką do nas zapałają. Wspomniałem, że będzie merytorycznie? Nie. Wspomniałem, że będzie zabawnie? Tak. No i proszę jaki ze mnie jasnowidz (numery Lotto na najbliższe 10 losowań: 4, 8, 15, 16, 23, 42).
Oto najnowszy spot PiS (ciągle łamią ustawę antynikotynową).
A oto odpowiedź PO. Czujni obserwatorzy zauważyli na pewno, pomimo kiepskiej jakości wideo, że aktorzy jakby ci sami. Bo otóż jest to prawda. Ktoś w PO postanowił sobie mocno z PiS-u zakpić i do swojego spotu wzięli tych samych aktorów :)
        Już nie mogę się doczekać kolejnych spotów. A do wyborów jeszcze miesiąc.
Miłego oglądania.

PS. A dzisiejszy dzień sponsoruje słówko dyfamacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz