wtorek, 14 października 2008

Tylko mnie kochaj

        Obejrzałem parę dni temu w telewizji film "Tylko mnie kochaj". Wiem, wiem, powinienem obejrzeć Rambo 5 albo Predatora, albo Obcego. Ale te już oglądałem więc tym razem postanowiłem mocno obejrzeć coś ciężkiego. I padło na "Tylko mnie kochaj", bo akurat leciało. Oglądałem, obejrzałem i zadumałem się w fotelu przy lampce piwa.
        Powiedzcie mi dziewczyny, jak ta dziewczyna mogła wpaść na taki pokręcony pomysł? Żeby wynająć pokój na przeciwko, zatrudnić się w tej samej firmie, podrzucić dziecko na 5 dni, przekonać do intrygi wszystkich znajomych a wszystko to po to żeby poderwać faceta. Znowu, jak zrozumiałem, bo kiedyś chyba mieli przyjemność skoro dziecko się pojawiło. I oni się spotykają na koniec a on uświadomiwszy sobie ogrom podstępu odwraca się i odchodzi. Z ręką na sercu ostrzegam Was dziewczyny - każden jeden by odszedł. I w amerykańskim filmie to byłby koniec ale w naszym spartolili zakończenie i on ją w końcu odnajduje. I ona pyta "A co miałam zrobić? Zapukać i powiedzieć: cześć to nasza córka, zaopiekujesz się nami?". Odpowiadam: Nooooo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz