wtorek, 8 stycznia 2008

Z worka wyciągnięte

        A wiecie, że dzisiaj jest "Dzień Sprzątania Biurka"? Właśnie się dowiedziałem od nieocenionych Jarka i Marka. Poważnie, wcale tego nie zmyśliłem. Ale ja nie sprzątam. Serce mi się kraje na myśl, że pozbawiłbym pożywienia liczne żyjątka. Czyszcząc klawiaturę mógłbym niechcący eksterminować całe gatunki. Nie, żaden porządek nie jest wart tych istnień.

        A jak już swoje biurka posprzątacie i trochę by się Wam nudziło to poznajcie Achmeda (jeśli jeszcze go nie znacie). Oto Achmed w całej okazałości. Może nie wiecie ale Achmed ma także niezłe umiejętności wokalne. Achmed śpiewa kolędy. Radzę jednak nie oglądać w pracy, bo szef może się zainteresować z czego się śmiejecie.
        A i jeszcze poradnik kabaretu Moralnego Niepokoju jak NIE wypełniać ankiety. Jak ktoś lubi kabarety to na tej stronie (http:\\kabarety.tworzymyhistorie.pl) jest ich mnóstwo. Tylko żeby potem nie było na mnie, że obiadu nie ma jak mąż wrócił do domu. W sensie żebym potem nie oglądał Was na plakatach "Bo oglądałam kabarety zamiast robić obiad a to wina Jacka".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz