poniedziałek, 13 grudnia 2021

Konkurs z nagrodą.

Uwaga, uwaga. Ogłaszam konkurs, w którym do wygrania jest prawdziwa butelka Jacka Danielsa. Pełna.
Zwycięzcą zostaje osoba, która jako pierwsza, poczynając od 12 grudnia 2021 roku godzina 22:00, złamie sobie zupełnie niechcący i bez sensu rękę, nogę albo inna kończynę. Dodatkowe punkty przyznaję za złożenie deklaracji, że nagroda zostanie opróżniona w moim towarzystwie.
Zwracam uwagę na podchwytliwe słówko "niechcący". Proszę nie walić się młotkiem po nogach, bo nie zaliczę.
Czas start.

10 komentarzy:

  1. Czy złamanie koniczyny się liczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bym zaliczył, ale to nic nie da. Gdyż bezapelacyjnym zwycięzcą zostałem ja. Łamiąc sobie rękę o 22:05.

      Usuń
  2. Napisałabym, gratulacje dla zwycięzcy, ale tym razem zmilczę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje dla zwycięzcy są zawsze na miejscu.

      Usuń
  3. A chrupnięcie gruchnięcie w kręgosłupie się liczy? Razem z atrakcją promieniowania do ręki, włączenie pstryczka: cieśń, i inne atrakcje, ale, że trzeba dużo pisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę zaliczyć, gdyż kręgosłup trudno się uznaje za kończynę.

      Usuń
  4. O ja Cię pierdolę! Gdyż dopiero przeczytałam, a dzień bez przekleństw właśnie minął..
    Jak ty sobie poradzisz z tymi tematami? No wiesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daję radę lewą ręką. Choć pomijam polskie znaki, bo mi się do alta nie chce sięgać.

      Usuń
  5. nie no, pośpieszyłam sie z tą moja noga jakies dobre dwa lata..

    OdpowiedzUsuń