piątek, 17 kwietnia 2015

Gwarancja

        Spektakularnym sukcesem zakończyły się badania przedłużające moją gwarancję. Wyniki zeskanowano, powiększono, oprawiono w ozdobne ramki i rozesłano po okolicznych galaktykach jako wzorcowe. Wzrok sokoli, ostry jak brzytwa, stal nim ciąć mogę niemalże. Choć pani okulistka stwierdziła, że "Choć ma pan sokoli wzrok (i piękne oczy), to aby ten wzrok (i piękne oczy) służył panu jeszcze długo, to przypiszemy panu okulary. Takie specjalnie do pracy przy komputerze i rozglądania się (pięknymi oczami) za kobietami."

         Także ten, teraz będę wybierał oprawki i muszę wiedzieć w jakich zrobię wrażenie najbardziej piorunujące. Proszę o absolutnie obiektywne opinie poparte komentarzami w stylu "jak ktoś ładny, to mu we wszystkim ładnie" itp.

7 komentarzy:

  1. Ha! Nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście. Dopadł Cię pesel (jako i mnie) i nic już nie będzie takie proste. Na początku jeszcze Ci się będzie wydawało, że luzik, jak zapomnisz okularów, to spokojnie dasz radę. Ale z czasem... zapominanie stanie się coraz poważniejszą stratą, ba, czasem wręcz nie do odrobienia. No nie przeczytasz tego druczku czcionką numer 2, będziesz młodych prosić: przeczytaj mi to młodzieńcze, bom okularów zapomniał. Tak będzie, powiadam Ci.
    P.S,. które to oko masz piękne, bo jakoś mi z głowy wyleciało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto małej wiary. Widzę świetnie, w nocy też. Wprawdzie z daleka już nie ostrzy, ale z bliska brzytwa. Test z literkami na tablicy zaliczyłem perfekcyjnie. A jak odczytałem cyferkę, tę tą z tych kropeczek kolorowych, to pani aż się wzruszyła. O okulary walczyłem jak lew. Gdyż pomimo, że wzrok ciągle sokoli, to jak na szkoleniu dawałem radę czytać slajdy spod ściany bez okularów, to jednak po założeniu okularów kolegi uzyskałem obraz FullHD. Zapragnąłem mieć takie same. Podkreślam: do komputera i czytania. Nie spodziewaj się Jacka w okularach spotkać na ulicy. Chyba, że w czarnych ;-)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się komentarz powyżej, w związku z powyższym przyłączam się (zwłaszcza do P.S.) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zapomniałem Hermionie napisać: obydwa oka mam urody przecudnej.

      Usuń
    2. ale że kolor mętnej wody jest przecu...?? A zresztą, co kto lubi!
      Chyba że słabo pamiętam i są piwne? Guinness? Podeślij no zdjęcie w kolorze!

      Usuń
  3. Jacku, skoro Jacka na ulicy w okularach spodziewać się nie należy to... na kim będziesz robił to piorunujące wrażenie???;)
    Alicja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pracy bedzie robil, w pracy. Mam nadzieje, ze u Jacka ze sluchem jeszcze ok, to te wszystkie ochy i achy chociaz uslyszy ;)

      Usuń